علم را در مغز خود بگنجانید.
علم را در مغز خود بگنجانید.

علم را در مغز خود بگنجانید.

برترین های تکنولوژی

انفجار صدا 

 

این اسپیکر بسیار قوی و کوچک که به شکل نارنجک های جنگی طراحی شده است مجهز به صدای استریو BASSمی باشد.محصول فوق که به راحتی قابل حمل است،کیفیت صدای مطلوبی را  در محیط خانه و بیرون از منزل ایجاد می کند.این محصول قابل استفاده برای انواع گوشی های موبایل لپ تاپ و دستگاه های دیگر بوده و تا 5 ساعت به صورت مداوم امکان پخش صدا را دارد.قیمت آن 30دلار است. 

 

تلفن همراه مخصوص کم شنوایان 

 

این دستگاه تلفن همراه که بسیار ساده به نظر می‌رسد در حقیقت نوعی تلفن مخصوص برای افرادی است که شنوایی ضعیف دارند و یا بینایی آن‌ها کم است.

ساختار آن به شکلی است که صدا را تقویت کرده و با صدای بلندتری به گوش کاربر می‌رساند.

از طرفی روی آن کلیدهای بزرگی وجود دارد که به افراد کم بینا در شماره‌گیری کمک می‌کند.

در این گوشی رادیو، ساعت، چراغ قوه، ماشین حساب و یک بازی وجود دارد. این گوشی Just 5 Brick نام گرفته است. 

 

                                               

                                                            با این نرم افزار بر روی لباستان کارتون ببینید

‌ ازجمله طرح‌های جالب دیگر که به‌صورت نرم‌افزارهای متنوع برروی گوشی تلفن‌همراه ایجاد شده است توسط یک دانشمند خلاق ناسا ایجاد شده که درواقع یک نرم‌افزار تلفن‌همراه که برروی خود یک شعله ی آتش را نشان می‌دهد که بالا و پایین می رود و حرکت می کند.گفتنی است:شیوه‌ی استفاده از این نرم‌افزار به این‌گونه است که با استفاده از یک ژاکت پشمی به قیمت حدود 39/95 پوند که دارای یک جیب مخفی است تلفن‌همراه را در آنجا قرارداده و آنگاه با روشن کردن برنامه اینطور به‌نظر می‌رسد که لباس شما حرکت می‌کند و در آن یک شعله ی آتش قراردارد که بالا و پایین می رود  و حرکت می‌کند. این طراح باذوق امیدواراست که با ثبت شرکتی به‌نام خود بتواند انواع جالب‌تری از این نوع نرم‌افزارهای تلفن‌همراه را تولید نماید. 

                                                           کفش استثنایی مخصوص دویدن بر روی یخ 

                              

یکی از مهمترین مواردی که اغلب افراد در فصل زمستان از آن غافل می شوند ورزش کردن است، به ویژه ورزش سبک پیاده روی است.گفتنی است، اغلب افراد عدم انجام ورزش را سرما و لغزندگی سطح خیابان ها اعلام می کنند.بررسی ها نشان می دهد، دانشمندان در حال تولید و تهیه انواع کفش های مناسب برای انجام ورزش هستند که قبل از آنها تولید یک سنسور خاص برای کمک به بهبود پیاده روی در فصل زمستان است.گفتنی است، این سنسور خاص که سبب هوشمند شدن کفش می شود سبب می گردد که فرد در هنگام حرکت در برف و سرما دچار لغزش و یا آسیب دیدگی مچ پا نشود.بررسی ها نشان می دهد، این سنسور همچنین می تواند برای اندازه گیری بیومکانیکی ورزشکار نیز به کار رود.این سنسور می تواند به ورزشکار هشدار بدهدپای خود را در وضعیت اشتباه گذاشته باشد.این کفش های هوشمند در سال 2015 برای فروش وارد بازار می شوند.این کفش به ویژه برای ورزشکاران می تواند به کار رود و مانع از کشیدگی رباط و حتی شکستگی استخوان در حین حرکت در سطوح ناهموار و یا به هنگام خستگی فرد شود.اطلاعات کسب شده از سوی این سنسور هوشمند از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند فرد ورزشکار منتقل می

 

خانه ای که هنگام طوفان فرار می کند 

 

طراحان به تازگی خانه‌ای بسیار جالب و حیرت انگیز ساخته ان که توانایی حمل و نقل در خشکی و دریا را برای صاحب خود را امکان پذیر می‌کند. گفتنی است، این ایده تحولی در خانه‌های شناور متحرک است زیرا افراد می‌توانند آن را همانند یک قایق حرکت بدهند و در هر جا که مایل بودند لنگر بیندازند. بررسی‌ها نشان می‌دهد، در ساخت این خانه متحرک هوشمند از انواع فناوری‌های نوین استفاده شده است از جمله فناوری خاص برای تولید شیشه که سبب شده است کلیه دیوارهای این خانه از شیشه و بخش کمی از آن از چوب باشد. از جمله ویژگی‌های این خانه شناور وجود اتاق خواب، دو حمام، اتاق نشیمن، آشپزخانه و یک تراس بزرگ در جلوی خانه است. طراحان این پروژه امیدوار هستند که مشتریان زیادی برای این طرح داشته باشند و البته ادعا می‌کنند که می‌توانند مطابق با خواسته مشتری تغییرات خاصی را در ساختمان و سبک معماری این خانه لحاظ نمایند. از جمله نکات بسیار مهم در این پروژه امکان جا به جا کردن آسان آن به ویژه درهنگام وقوع طوفان‌های اقیانوسی است. 

بزرگترین خانه از جنس نان زنجبیلی 

 

نان زنجبیلی یکی از خوراکی های خوشمزه ای است که به شکل همان نان معمولی پخته می شود اما طعمی متفاوت دارد. این نان خوشمزه گاهی اوقات به ابزاری برای رکوردزنی نیز تبدیل می شود و این روزها یکی از جالب ترین رکوردها به کمک آن به ثبت رسیده است. چندی پیش در ایالت تگزاس آمریکا رکورد جالبی با عنوان "بزرگترین خانه نان زنجبیلی" در دنیا به ثبت رسید. این خانه که توسط یک موسسه خیریه درست شده است ابعادی برابر با 18 متر طول، 12 متر عرض و 6 متر ارتفاع دارد که در نوع خود کاملا منحصر به فرد است. "بیل هورتون" کسی است که ایده اولیه ساخت این خانه را داده است و می گوید ایده خود را برای اولین بار از یک برنامه تلویزیون گرفته است. این مرد که رییس موسسه خیریه است این خانه را تنها برای جمع کردن پول برای بچه های بیمار ساخته است و درآمدهای آن را برای این افراد کنار گذاشته است.ساخت این خانه یک سال به طول انجامیده است و در طی ساخت آن از 816 کیلوگرم کره، 7200 تخم مرغ، 3266 کیلوگرم آرد، 1361 کیلوگرم شکر کاکائویی استفاده شده است. این خانه تمام از جنس نان است و تنها وسایل داخلی آن از نان زنجبیلی ساخته نشده اند. مهمترین نکته در مورد این خانه آن است که هوا پس از مدتی ممکن است نان ها را خراب و خانه را از بین ببرد ولی قرار است تدابیری برای آن اندیشه شود. هزینه بازدید از این خانه نفری دو دلار است و صاحب خیریه قصد دارد در آمد حاصل را به بچه های دارای بیماری خاص بدهند.


خانه ای از جنس طبیعت ساخته شد 

 

طی سال‌های اخیر اکثر ساختمان‌های لوکس با امکانات و تجهیزات کامل ولی بدون توجه به شرایط زیست محیطی احداث شده‌اند که این امر در طولانی مدت سلامت ساکنان و ساختمان را به‌خطر می‌اندازد اما این ساختمان کاملا مطابق با طبیعت طراحی و برای ساخت اسکلت آن از المان‌های طبیعت استفاده شده‌است.نکته جالب توجه این جاست که هنگامی‌که در هر نقطه از داخل یا خارج خانه می‌ایستید می‌توانید با یک گردش کامل کل فضای طبیعی خارجی را به‌وضوح مشاهده کرده و درعین‌حال از چگونگی طراحی فضاهای مختلف ساختمان مطلع شوید و درواقع طرح این خانه درعین زیبایی و جذابیت چشم‌انداز بسیار ساده و قابل درک است. دیواره‌های تمام شیشه خانه لوکس جولین آشتون از دیگر مزایای طراحی نمای خارجی آن است که در انعکاس نور و ترکیب رنگ‌های دکوراسیون و چشم‌انداز طبیعی ساختمان نقش به‌سزایی را ایفا کرده‌است. چراکه شیشه‌های این خانه به‌صورت هوشمند طراحی شده که هنگام تغییر دما،‌ میزان نور و زوایای تابش نور آفتاب تغییر رنگ می‌دهند و در ساعت‌هایی از طول شبانه‌روز کاملا به‌صورت مات درمی‌آیند این امر به ساکنان احساس امنیت می‌دهد و هم‌چنین سبب حفظ روشنایی و دمای داخلی خانه خواهدشد.